![]() |
|
|||||||
| Alumni Alumnforum / Alumni forum |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Om du är medlem i alumnnätverket/medlemsregistret får du gärna logga in och kontrollera att du har rätt uppgifter i systemet. Detta för att bland annat få det nyhetsbrev som skickas ut till alla alumner via e-post.
Du kommer till medlemsregistret via www.his.se/alumn Hälsningar Cissi
|
||||
|
||||
|
Finns det ingen som kan ge alumn-sidorna en ansiktslyftning?
|
||||
|
||||
|
Jag misstänker det vanliga problemet: Alla som gör saker är upptagna med annat.
|
|||
|
|||
|
Kan väl enkelt säga att det handlar om en gammal databas som gjordes för många år sedan. Det har varit tal om vid flera tillfällen att göra ansiktslyftning, skaffa in ny databas med mera. Just nu finns inte resurserna för att göra något av det, men jag hoppas att det kommer att hända något i framtiden. Hade det bara varit så enkelt som att flytta över databasen till det nya systemet hade man gjort det när man bytte till vår förra webb. Men njut av att fortfarande kunna se gammelgamla webben som HS hade för länge sen.
![]() /Cissi
|
|||
|
|||
|
Tar det ett tag innan man kan logga in på his.se/alumni?
Fått bekräftelsemailet om att jag är med, men kan inte komma in. /Adde |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
/Cissi
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|