![]() |
|
|||||||
| Atlas² [web] Agrara TransLingvistiska AllmänSpexeriet Skövde. / Theatre and farce committee |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
|
Spexet har nu (till stor del tack vare mig) fått ihop en ny styrelse. Med mig som spexgeneral kommer denna nya styrelse fortsätta driva ATLAS² under det kommande läsåret.
|
||||
|
||||
|
Är spexet fortfarande ett utskott under KS eller har ni bytt form?
|
||||
|
||||
|
Spexet är fortfarande ett utskott.
|
||||
|
||||
|
Så länge ni är ett utskott så ska ordförande i utskottet (i ert fall Spexgeneralen) godkännas av kårstyrelsen. Mina källor säger att de inte har hunnit ha något möte om detta än och även om jag inte har någon anledning att tro att de inte skulle godkänna dig, så kan det vara lite snyggt att vänta med den stora trumpeten och trumman tills de har hunnit tycka till
![]() Hör av dig till KS så löser ni det säkert galant
|
||||
|
||||
|
Citat:
Vi har meddelat KS och väntar bara på deras godkännande.
Karl-Kristoffer "KK" Johnsson Dataspelsutveckling - Design; årets SkHum-nolla 2008 ATLAS² - Spexgeneral 2009/2010 Regnbågsstudenterna - Vice ordförande 2009/2010 Senast redigerad av Karl-Kristoffer den 2009-06-02 klockan 12:34 |
![]() |
| Tags |
| atlas2, spex |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|