![]() |
|
|||||||
| HIFS [web] Högskolans IdrottsFörening i Skövde / Sports committee |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Tänkte se om det är någon som kanske är intresserad av att spela lite tennis vid kurorten någon gång? Jag har inte spelat mer än någon enstaka gång eller så vilket innebär att jag inte direkt är någon världsmästare på det men det var kul.
Har även för mig att HIFS något år anordnade en turnering, finns det några sådanna planer detta året?
|
||||
|
||||
|
Jag är sugen, har också bara spelat någon gång och det var några år sedan. Vore dock bra om vi blev två till så vi kunde köra dubbel
|
||||
|
||||
|
Jag skulle kunna tänka mig att vara med o spela lite tennis. Har i princip aldrig spelat förut men det ger sig väl hyggligt snabbt. Sen är det ju det där med att jag inte äger nåt racket... =/
|
||||
|
||||
|
Jag vill också spela, har iof spelat tennis innan men konstaterade precis att det var runt 10 år sedan. :P Har racket!
Linus Arvidsson Kårhusgeneral, Skövde Sexmästeri 2009/2010 Vice eGeneral, 2008/2009 Kårhusmästare, Skövde Sexmästeri 2008/2009 Vice Ordförande, Intro- & SU-ansvarig SkHum 2008 Sexmästerist - Skövde Sexmästeri 2007- Läser: Dataspelsutveckling Grafik/Ljud, start ht -07 |
|
|
|||
|
|||
|
Det finns billigt tennisracket på stadium..299kr. Sen såg jag precis att det finns två väldigt gamla racketar på Boulonger som säkert går att låna någon gång ibland.
Jag tror att de flesta av er redan vet mitt telefonnummer eller vet hur man får tag på mig så hör av er så skulle vi kunna försöka boka in något ![]() Och eftersom det är några stycken som svarat så går det ju även att uppfylla Tords önskning om en dubbel
|
||||
|
||||
|
Jag har också racket så jag är på vid nästa lediga soliga dag
![]() Jag tror att Hifs har några racket men jag kan ha fel, man kan kanske få låna av dom om man ber snällt även om tennis vid kurorten inte är en hifs aktivitet....
|
|||
|
|||
|
Jag vill också! Har bara spelat några gånger, och det var ju ett par år sen....men det vore roligt att spela lite igen!
Maria Andersson i06maran@student.his.se Sexmästare 08/09, Vice Sexmästare 07/08 Studentrepresentant IVN:s Institutionsnämnd 2007-2008 Studentrepresentant Sjuksköterskeprogrammets programråd 2007-2008 Utbildningsbevakare, SköSjuk 2007 |
|
|
|||
|
|||
|
Skoj att ni vill lira! HIFS hade en inofficiell tävling som kallades Skrapan Challange men vi har inga direkta planer att ta upp den tävlingen just nu. Kanske ska vi ta upp det spåret innan sommaren igen!?
Bara att sätta igång o öva! Säg till om ni vill ha några tips om hur man får fart på bollrackarn på enklaste sätt eller om det inte ger sig... Om ni vill komma undan solen i ögonen och vinden i håret så tipsar jag om vår stående fredagstid i Toyotahallen varje fredag eftermiddag. Se hifs.se under aktiviteter för mer info! /booberg
Kick his ass Seabass Senast redigerad av dbooberg den 2009-04-27 klockan 06:36 |
|
|
||||
|
||||
|
Uj, det var länge sedan man spelade tennis, men jag är gärna med!
| tennis |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|